....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Thursday 31 May 2012

DEDICATE JUST FOR YOU

Persahabatan yang dibina atas keimanan membawa keindahan dalam perhubungan. :) Terima kasih menerima ana sebagai teman kamu semua. ^_^

Apa Aish SaFa nak cakap?
Kawan2, terima kasih ek sudi keluar sama2 dengan saya. Seriously, enjoy sangat dapat keluar dengan awok sume. Hehe. Lain kali kita keluar lagi ek? Rindu kot lama tak jumpa awok sume nih. Terubat jugak akhirnya. Hihi. ^_^

Apa yang kita dah buat tadi?
Mula2 tadi kita tunggu kat KFC kan. Then makan2 ramai. Sambil2 makan ni macam2 yang kita borakkan. Hehe. Habis cerita kita korek. Nak2 pasal orang tuh yang hampir2 nak kawen. Haha. Weh, awok sume nak kawen jangan la senyap gitu je. Bagitahu lah kat saya. Kang merajuk setahun. Haha. :P Takde lah, gurau je. Actually okey je sape rase boleh seimbangkan study walaupun dia dah kawen. Tapi kalo rase tak leh nak fokus, baik jangan!! Hancur masa depan nanti. Ingat ye teman2, pendidikan tu paling penting. Orang yang berilmu dipandang mulia. Jadi, muliakan diri kita dengan ilmu ye? ^_^

Lepas tu, kita pegi solat kan? Seronok dapat solat berjemaah dengan Nadiah. Bila lagi lah kita dapat berjemaah sama2 ek? T_T Then, kita pegi main bowling. Wohoooaa!! Nampak macam hebat kan? Walhal kita sume ni rupenya takdelah pandai sangat pun main. Just for fun! Kadang2 kita pun perlu juga berseronok dan beriadah. Tapi biarlah dengan cara yang betol. :) Tahniah lah buat juara bowling kita Nadiah Radzi. Bape kali strike ek? Second time kan main ni? Bleh tahan hebat lah. Hehehe. Majoriti kita sume pun lebih kurang first time kan main. Tapi baling jelah kan. Bukan susah. Tak gitu? Haha. Well, saya rasa main kali ni saya macam tak sungguh2.  Sebab lebih nak dengar cerita Nadiah. Haha. :p Sekali saya buat strike pun takpe lah. Puas hati jugok la. At least ade jugak sekali. Hehe.

K, saya nak upload gambar kita tadi. Hope you all tak kesah ea. Kalo kesah bagitahu kat saya. Nanti saya delete. Hehe. Saya dah mintak izin kat awok sume and sesetengah tak kisah so, saya upload. Hihi. Saje nak simpan kenangan. Nanti rindu2 kat kita , buka la blog saya ea.

Barisan2 pemain bowling tak beratuliah. Hehe :p
From left : Mira, SaFa, Farhana, Nadiah, Asma

Posing before baling bola. Hehe.
Rasanya tu sahaja gambar kenang kenangan yang boleh dikongsi awok2 sume. Maaf salah silap.

Nah sikit kata cinta buat awok sume ye?





Okie dokie. That's all my dear fren. Sori, kali ni post banyak tulisan tak formal.

Salam kerinduan,
Aish SaFa
kawan sejati

No comments:

Post a Comment