....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Wednesday 16 May 2012

SAYA CEMBURU

Seringkali saya merasa cemburu
Cemburu melihatkan perjuanganmu
Kerana saya tak mampu menjadi sehebatmu
Dalam misi menggerakkan dakwah

Seringkali saya merasa cemburu
Tak kala melihatkan dirimu
Terus menerus memberikan sumbang bakti
Walhal dirimu juga manusia biasa,sedangkan saya?

Seringkali saya merasa cemburu
Melihat tugas  dakwahmu terus melebar
Membantu ummah yang perlukan sumbanganmu
Padahal saya hanya mampu berdoa

Andai dirimu tahu akan diri ini
Ingin saya menjadi pendokongmu
Yang setia disisi mu
Menyahut seruan jihad ini

Ayuh duhai pejuang agamaku
Bantulah diri ini untuk terus bangkit
Agar terus gagah melangkah
Bersama-sama langkah da'ie mu

Biarlah kita terus melangkah
Dengan satu misi yang jelas
Membawa sekalian ummah
Menuju mengenal PenciptaNya


Sentiasa cemburu,
Aish SaFa
Ingin sama berjuang denganmu
Menjadi srikandi agama

No comments:

Post a Comment