....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Saturday 14 July 2012

MENGIKAT TALI IKATAN

Alhamdulillah, rasanya telah lama SaFa menantikan saat ini. Setelah dirisik pada bulan bulan Syaaban, SaFa sudah membuat sedikit sebanyak persedian menyambut hari2 bahagia itu pada minggu hadapan yang cuma tinggal beberapa hari lagi. Tidak lama lagi SaFa akan mengikat tali ikatan bersama 'buah hati' SaFa. Dan sisa hari yang ada ini, akan SaFa gunakan dengan memantapkan diri menyambut hari bahagia tersebut. Mudah2an SaFa dapat menyempurnakan diri menghadapi ujian dan dugaan pada hari2 yang akan datang. InsyaAllah. ;)

Dengan izin Allah, SaFa telah pun membuat pengunguman di laman sosial facebook tentang tarikh ikatan ini. InsyaAllah, dengan rasa rendah diri dan hormatnya SaFa ingin menjemput pelawat2 di blog SaFa yang sudi melawat untuk turut sama memeriahkan majlis tersebut pada tarikh dan tempat berikut.

Kad Undangan :)

Mudahan2 dengan kehadirin muslimin muslimat, dapatlah sama2 kita mengimarahkan majlis ini. Mohon doanya moga2 kita sempat bertemu dengan bulan kerahamatan ini. InsyaAllah. Minta doakan SaFa moga jodoh SaFa dengannya berkekalan hingga ke hujung usia SaFa. Amin. InsyaAllah. :)

Jemputan yang telah SaFa uar2kan di laman sosila facebook :p
p/s : Ya Allah, izinkan aku bertemu ramadhan kareem kali ini,mudah2an aku dapat buat yang terbaik! :')

Sincerely,
Aish SaFa
menjemput muslimin muslimat ke majlis tersebut.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment