....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Monday, 30 July 2012

MAJALAH ANIS KELUARAN 180

Salam buat readers yang dirahmati Allah. Apa khabar? (Erk, macam la dapat tahu sekalipun anda menjawabnyer hihi :p )

By the way, takde apa sangat yang ana nak cakap kali ni cumanya ana ingin mempromosi majalah yang baru sahaja ana dapatkan 2 hari yang lepas. Ia adalah satu bahan bacaan ilmiah yang sesuai untuk dibaca seisi keluarga. (erk promoter sudah dia hihi). Memandangkan ana adalah seorang ulat buku (ntah ye ke dok haha), ana gemar mendapatkan bahan bacaan untuk mengisi masa lapang. Dan tujuan ana ingin mempromosikan majalah ini kerana ana merasakan terdapat banyak input yang menarik yang dapat dikongsikan buat pembaca. :)

(jangan salah paham, ana bukan tukang promoter majalah Anis pun hihi)

Mari kita tengok cover majalah Anis keluaran terbaru ni. ^_^

Tu dia, Ustazah idola SaFa hehe (patut la semangat sangat  SaFa nak dapatkan majalah Anis kali ni)  Hehe. 
Actually Kak Fatimah Syarha adalah penulis yang ana kagumi penulisannya. Setiap penulisannya sarat dengan mesej2 yang mendidik dan dapat memberi satu rasa keinsafan buat pembaca seperti ana. Dan ana juga bercita2 untuk menjadi penulis sepertinya. InsyaAllah jika diberi kesempatan. Doakan yep. :) Sekarang biarkan ana menunjukkan sekilas info2 yang boleh didapati di dalammnya.

Tu dia ade resepi nk buat brownies. :)
Sori kepala terpakse disengetkan. Artikel ni pun sgt menarik.

Ketahui apa yang dimaksudkan lapar itu manis.

Buat yang bergelar muslimah. Anda harus mengetahui bagaimana mahu menjadi muslimah yang bijak. :)

Kenali buah yang popular di zaman rasulullah. 

Walaupun masih belum bergelar ibu, ana suka membaca bahan bacaan berkaitan penjagaan bayi. :p 

Bicara cinta high class pasangan novelis terkenal. :)
Terdapat banyak lagi entri menarik dalam majalah anis keluaran terbaru ini. Dapatkan segera. Tiada salah dalam mencari selautan ilmu.

Minat berkarya,
Aish SaFa
Menyimpan cita2 menjadi sehebat beliau.

No comments:

Post a Comment