....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Monday, 30 April 2012

SURAT PERPISAHAN T_T


Terima kasih awak!!

Awak,
Awak apa khabar?
Awak sihat?
SaFa mula rindu dekat awak,
SaFa harap awak pun rindu dekat SaFa,
Sweetkan kita?
^_^

Awak,
Terima kasih sebab bagi surat tu dekat SaFa,
SaFa terharu sangat,
Walaupun ia cuma sehelai kata2 ditulis atas sekeping kertas,
Tapi SaFa sangat menghargainya,
Terima kasih sangat3x,
SaFa sayang awak,
Sayang awak kerana Allah,
Uhibbuki fillah abadan abada,

Awak,
Janganlah sedih yer,
SaFa sebenarnya tak sanggup tengok air mata awak jatuh,
Waktu kita berjumpa untuk kali terakhir,
Sebelum awak pergi,
SaFa marah awak menangis,
Tapi SaFa sebenarnya menangis,
SaFa menangis dalam hati,
Cuma awak tak nampak,
Sori ye awak,

Awak,
SaFa nak susun 10 jari,
Nak mintak maaf dekat awak,
SaFa kan banyak sakitkan hati awak,
Banyak buat awak bengang,
Tapi SaFa memang sengaja pun,
Sebab nanti awak akan sentiasa ingat dekat SaFa,
Maaf ye awak?
0-0 ye awak,

Ni suarat awak bagi kat SaFa kan?
Terima kasih awak,
Sayang awak selamanya,
^_^
surat dari awak untuk SaFa.



P/s: doakan SaFa dapat apa yang SaFa nak yer. Impian SaFa semoga termakbul. Amin. =)

No comments:

Post a Comment