....::KALAMUN MINNI::....

"Sebaik-baik perhiasan di dunia adalah wanita yang solehah dan wanita solehah itu tidak memandang dan tidak dipandang''
-Aish SaFa-

Thursday 26 April 2012

DALAM KENANGAN TTS 9

Salam alaik.

Alhamdulillah, akhirnya tanggal 26hb April 2012 merupakan tarikh bersejarah kepada ana dan kawan2 ana sebagai pelajar tamhidi di Universiti Sains Islam Malaysia. Setelah 2 semester , akhirnya kami berjaya mengharungi dengan pelbagai rintangan dan onak yang mencabar sebagai seorang penuntut di menara gading. 

Seandainya,tinta dan kalam ana ini dibaca oleh anda sekalian,ketahuilah bahawa ana sangat beruntung memiliki peluang dan ruang ini untuk menjadi sebahagian daripada hidup kalian dan juga membenarkan diri ana menjadi sebahagian daripada kisah hidup kalian. ^_^

..::we are perfect 9::..


        To my classmate,TTS9..

Satu tinta dari ana(sekiranya antum semua membacanya),
  • Syukran jazilan atas semuanya,moga Allah membalas budi baik sekalian. 
  • Asif jiddan seandainya sepanjang bersahabat dengan ana,ana pernah melakukan yang mengguris perasaan antum. Manusia mana yang sempurna kan? Apatah ana insan yang hina ini.
  • Kepada akhowat TTS9, jangan dilupakan memory indah kita yer! especially di 'kayangan'. ^_^
  • Tak lupa juga di 'gua',hehe.. dan di 'gunung'. opps,maaflah.. istilah 'gunung' ni baru meletus di benak fikiran ana untuk ana tujukan kepada mereka yang di blok E tingkat 4. reda je la ea..?hihi~
  • Kepada ikhwan berempat,terima kasih la kerana masih mewujudkan spesies dari kaum adam di tutorial kita.
  • Kepada rais,Mursyidan dan raisah, Maisarah.. thanks a lot kerana menjalankan tugas sebagai rais/raisah yang berwibawa. Sporting and happening. ^_^ (Papa n Mama) haha..lawak2.
Lastly, sebelum ana tutupi kalam ana..satu pesanan ana,  "kemana pun anda pergi,jagalah iman dan akhlak anda,kerana kita membawa satu 'amanah' kepada agama kita"

*sori gambar kecil,ana x berniat untuk pamerkan privacy gambar akhowat dalam ni.

Uhibbuka/ki fillah abadan abada,
Aisyh SaFa
^_^


No comments:

Post a Comment